Arkadaşlar merhaba,
5+2’deyim bugün doktora gittim. Keseyi bugün gördüm ama yolk sac için doktor pozitif dese de çok silik görünüyordu bu yüzden gerçekten çok korktum ve çok endişeyim. Bebek oluşumu da yok henüz yani. Bir hafta sonraya gideceğim. Yolk kesesini böyle çok silik gören oldu mu aranızda ?