Pnar-52 benim 2 yaşında kızım doğuştan mı pek bilinmiyo çalar tortikolis doğdu ( çünkğ genelde normal doğumda olan bi şeymiş ben sezeryan oldum ) 6 ay fizik tedavi gördü omuriliğide etkilebiliyomuş bazen fizik tedavinin içinde skalyoz tedavisi de oldu çok şükür hiç bi şeyi kalmadı erken tanı ve doğru fizik tedaviyle . Ben kendimde skolyozum 15 dereceydi en son çok illet bi ağrısı var şu anda da hamileyim karnım büyüdükçe sırtımın ağrısından ağlamak istiyprum bazen . Fizik tedavi gördüm sürekli düzenli olmasa da hep bi ağrıyla yaşadım ve yaşıyorum . İyi bi fizyoterapist bul bebeğine bunlar düzelecek şeyler tabi ki korkma 😇