mother2 valla canım vakit kaybetme 30. Haftadan başlayan doğum sancılarım vardı hastanede yattım. Defalarca evde tedavi başlandı 33+3 de doğum yaptım. Benim de iki gün önce den belde sancım vardı günde 6 tane hap içiyorum diye ihtimal vermedim ona güvendim. Kontrol günümü bekledim ama normal doğumum çokta başlamıştı bile hiç ama hiç ihtimal bırakma git.