seymasbal Kizlar bu biberonda bir kac su damlasi kalsa yenidogan bebek icin sorun olur mu yani icine pecete koyup silmek istemiyorum süt sağıyorumda ben şu anda bebeğim küvezde siz nasıl yapıyorsunuz
Yenibirannee seymasbal sorun olmaz bence bende sütümü sağıp kasık biberonla veriyorum uyudugu zaman dezenfekte ediyorum icine koyup veriyorum kurulamadan
seymasbal Yazmelegi_ evet ona koyucamda biberonu her kullanımdan sonra sterilize ediyoruz ya içinde su damlaları kalıyor tamamen kurumasınımı bekliyorsunuz yoksa o su damlaları bebeğe zarar etmez mi
seymasbal Yenibirannee herhangi bir ürün kullanıyor musunuz acaba sterilize ederken yoksa sadece su mu kullanıyorsunuz varsa kullandığınız bir ürün öğrenmek isterim
Yenibirannee seymasbal ben kaynar su kullanıyorum. Ek gida surecindeyken ayriyetten cif bebek biberon sterilize deterjanı kullandim büyük kızım 2 yasinda hala onu kullaniyorum cok memnunum