acakir ben Tekirdağ da oturuyorum. Annemler İstanbul da babam hastanede yatıyor 😔
Annem çok fazla kalamaz babamı bırakamaz. Babamın yanında kalsa aklı bende kalacak. Doğumdan sonra İstanbul’a gelmeyi düşünüyorum annemle inşallah hemen toparlarım da gelirim dualarınıza talibim. İnşallah bende bebeğim de sağlıkla hayırlısıyla kavuşuruz birbirimize. Babama da çok üzülüyorum 😔😔😔