Bende de aynı durum var. Sata göre 7+2 yim ama geç döllenme şuan 6 haftalık gözüküyor kese boştu bebeği zar zor yeni gördük. Kistim vardı büyümüş ve kanama alanı var dedi. Düşük tehlikesi bunlar çok dinlenmen lazım dedi🥺 bi oğlum var 1,5 yaşında çok hareketli ve çalışıyorum ben. Şimdi de bakıcı sorunu yaşıyoruz, hem stres hem yorgunluk bi arada. Allah korusun bebişlerimizi, sağlıkla kavuşuruz inşallah🤲