Yaprakdokumuseverr İlk doğumum zorunlu sezaryen. Şimdi 2.kez hamileyim. Acaba tekrar aynı yerden kesilmek mi mantıklı yoksa farklı yerden kesilmek mi 😂 bende öyle bi şans varki normal doğursam elli dikiş atılır yani. Zeynep kamilde 2.sezaryen yaptıran var mı?