damla097 Kızlar bugün kan verdim sonuçlarım çıktı doktora pazartesi göstericem ama wbc yüksekliği kandaki enfeksiyonu gösteriyormuş galiba internetten baktığımda başına gelen varmı veya değerleri anlayabilen ?
bebegimmm60 damla097 Hamilelik sürecinde yüksek çıkması normal anormal bir durum değil diye biliyorum bende de yüksek doktorum bir sorun olmadığını söyledi
Kpln61 damla097 canım bende dün sağlıkocağında kan verdim bugün ebe aradı yüksek çıkmış doktor ilaç yazmış antibiyotik kendi doktoruma attım sonuçları gebelikte yüksek çıkabiliyor dedi ateş ağrın yoksa ilaçı kullanma dedi zencefil cayı tüket bol bol su iç dedi
Cancan98 damla097 çok yuksek bir değer değil ki bu. Ayrica hamilelik boyunca normal benim son yaptirdigimda 24 ciktiydi cok normal dedi. Vücut bilmediği bir seyi kabullenmeye cabalar
damla097 bebegimmm60 Şuan nasıl içimi rahatlattın bilemezsin ALLAH razı olsun gerçekten 🙏🏻🙏🏻🙏🏻🌸❤️❤️❤️
damla097 Pamuk doktora göstermeden internetten bakınca böyle panikliyor işte insan ilk gebeliğim birde teşekkür ederim bu arada 🙏🏻
damla097 Cancan98 ilk gebeliğim olduğu için biraz panik halindeyim birde internette dolaşan saçma sapan şeyleri okuduktan sonra insan ister istemez korkuyor 😇🌸
Cancan98 damla097 test sonuçları için internetten araştırma yapmanı pek önermem. Çünkü o kadar gerelsiz ve yersiz bilgi var ki seni ister istemez yoruyor