HacerEnfal o haftada beta ya bakmazlar artık bebekle keseyle ilgilenirler belli bir haftadan sonra beta artık yavaş yavaş düşmeye başlar artık ben de 12 haftalık hamileyim kanamayla doktora gittim devletin aciline gittim beta baktılar düşük çıktı düşük yapıyorsun dediler bana bende özele kendi doktoruma gittim gece 1 de beneğin gayet saglıklı olduğunu ve artık betayla ilgilenmediklerini söyledi içiniz rahat olsun