Merhabalar, 13 haftalık hamileyim sürecim zaten çok zor geçiyor bulantı vs. Fakat tansiyon düşüklüğüm bir türlü geçmiyor 10 dk iş yapsam hemen başım dönüyor bayılacak gibi oluyorum sürekli yatıyorum sizde nasıl ilerledi kaçıncı haftada geçti acaba? Psikolojim çok kötü durumda 🥹