Hanımlar, hamilelik sürecinde hangi vitaminleri takviyeleri kullanıyorsunuz? Benim doktorum folik asitin 12. Haftadan sonra bir etkisi yok dediği için bırakmıştım. Şu an 23. Haftadayım. Demir ilacı ve d vitamini hariç birsey kullanmıyorum ama kafamda karışıyor. Bazıları o kadar çok şey kullanıyor ki bu süreçte hangisi doğru bilemiyorum. Herseyin fazlası zarar sonuçta ama merak ediyorum sizler ne durumdasınız?