HappyMom Biraz rahatlayıp bir de videonun altına hamileliğin hakkında bir not bırakmaya ne dersin? Doğum sonrası ziyaret edebileceğin tatlı bir anı olacaktır. ☺️💜 Yorum bırakmak için; Tıkla 👈
sudecirak1716 HappyMom kızımı dört gözle bekliyorum fakat oğluma hiç kıyamıyorum ona yetememek beni çok korkutuyor
Yagmurun_annesi46 5 yıllık özlemim,yaşama sebebim,en büyük mutluluğum, Rabbimin verdiği mucizem hoşgeldin🥰
Milkamilka Hem zor bi o kadar da güzeldi. İçimde bir canlının büyüdüğünü hissetmek hafta hafta o gelişimi görmek bir mucizeye şahit olmak 🥲 bir yanım minik kızımı kucağıma almak isterken diğer yanım onunla bir bedende bütün olmayı bırakmak istemiyor😍 sağlıkla gel kızım seni görmeden hissettiğim ilk andan itibaren çok sevdim ve sen büyüdükçe bu sevgi de büyüyecek 🫶
YigitPoyrazMomm HappyMom yaşadığım tüm zorluğuna değer annecim sonunda sana kavuşmak varsa herşeye değer sen yeter ki sağlıkla gel annen hep güçlü olur sizin varlığınız ile ayaktayım tek sığınağım baban ve sen ve mirasım sizlersiniz🐣💞👪
Egemoms1303 HappyMom ♥️ Minik Balyanağım ♥️ Zorlu yollardan geçen anne-babanın en güzel duasısın ve sen gerçekten çok güzel bir aşkın bebeğisin. İyiki geldin hayatımıza ışık oldun 👶🏻 Seni çok seviyoruz 🤰🏻👼🏻🤲🏻
Sewey Reyhan_krby88 rabbim bagislasin sağlıkla kucağına almak nasip olsun ilk çocuğunuz cinsiyeti ne acaba
Seray458 HappyMom Deprem zamanında varlığını ögrendim iyikide ögrendim hayat mucizelerle devam ediyor 😊😊
Aysenurdesign Her duyguyu yaşattın be hamilelik zordun ama güzeldin harika bir mücizeye şahitlik ettim vücudumla beraber meğer bi okyanus varmış içimizde 🤗 Doğa Lina’mı bana nasip edene bin şükür 🙏🏻 İsteyen herkese nasip etsin rabbim sağlıkla kucağımıza alalım 🌸