Merhaba arkadaşlar doktorum 13 haftada kız 16 haftada erkek gibi ama kesin değil dedi sımdı 20 haftalık olduk detaylı ultrasona gırdım kesın kız nasıl erkek olabılır dedim acaba dedi sasrdı kesın kız dedi ama tereddüt ettim açıkçası . Ben en baştan kız hissediyorum zaten çok sevındım ama yanılma olur mu ki acaba 🍀🙏