Ferayldz Bebegım 4 aylık grıp oldu burnu cok tıkanık aspıratörle cekıyorum ama yapamıyorum sanırım hep hırıltılı burnu ne yapmam lazım
glsnsglm Ferayldz benim bebeğim de 1 aylık doktor serum fizyolojik yap dedi ama geçmiyor ben de burada bekliyeyim
Yazmelegi_ Ferayldz sıkıyorum biraz durunca kendi dışarıya doğru veriyor o zaman aspiratörle çekiyorum
babyasyanil Ben normal serum aldım izotonik olanlardan şırıngayla azcık çekip burnuna sıkıyorum biraz yumuşatıp çekiyorum. Sağlık bakanlıgı çoğu serum fizyolojiği kaldırttı. Marka kontrol edin isterseniz