Mlsabra Kızlar karamelize şeftalili kek yapıyordum borcamda fakat borcama yağ sürmeyi unuttum ve fırına koydum başına gelen var mı ne yapmalıyım
Hatice--- Mlsabra 😂😂 aslında yapacak hiç bişey yok kaderine terkedin pişsin sonrasında tabanına bi bakın kaldırıp bi kaç kez yaşadım kek kalıp olarak çıkmıyor maalesef 🥲
Minigiim-vebenn52 Kalıpta değil borcamda yapmışsın sonuçta ters çevirip koymicaksan tabağa sorun yok içinde de yağ olduğundan az bi yapışma yapar sadece fansız fırında pişir