Ya arkadaşlar bu hormonlar falan olayı gerçekmi..
Eşim bi öylesin bir böylesin diyor.
Eşimden bir çok nefret ediyorum,gitmek istiyorum herşeyden nefret ediyorum fln .bir çok seviyorum kafayı yiycem.artik ya 7.ayın ortasındayim.sinirlerim bugün aşırı bozuk ağlamaktan göz yaşım kurudu