Melisamuhammed_2007 Şeker yüklemesi yaptırmali mıyım ? Kimi kesinlikle yaptır kimi bence yaptırma diyor ne yapmalıyım fikir verir misiniz.
dilekkaratas1 Melisamuhammed_2007 ailemde şeker hastalığı olduğu için riske atmamak için yaptırdım bende çok şükür sorun çıkmadı bence yaptır herhangi bir sorun varsa ona göre ilerlersin sonuçta önlem amaçlı yapılıyor bi çok test vs
8mucizem8 Melisamuhammed_2007 genetik şeker hastalığı yoksa bence yaptırma ben öyle yaptım hiçbir sıkıntım da çıkmadı
Aybarssmom_ Ben yaptırdım annem şeker hastası olduğu için çok şükür şekerim çıkmadı şuana kadar şekerle ilgili yapılan tahlillerimde bişey çıkmamıştı zaten, annem şeker hastası olmasaydı yaptırmazdım ama
Melisamuhammed_2007 aslanprenses_ ayy bilmiyorum artık kafam çok karıştı ne yapsam yeni doğum yapmış bı komşum var ben bir daha hamile kalsam yaptirmam diyo onda da şeker çıktı doğuma kadar insülin falan vurdu kafanı hiç yorma yaptırma dedi ne yapsam bilemedim
Melisamuhammed_2007 Yesimyaka Benimde öyle hiç şekerim çıkmadı hep normal düzeyde ama benimde genlerimde şekeri olan çok o yüzden kafam karisiyo
aslanprenses_ Melisamuhammed_2007 daha büyük bir cahillik olamaz. Ay nasıl saçma. Aklında sorunları mı var komşunun. Şükretsin ortaya çıkmış insülin kullanmış. Bebek için ne kadar tehlikeli. Hiç mi kitap okumuyor bu insanlar hiç mi araştırmalar okumuyorlar. Kullanmasaydı ne olacaktı. Doktorum bana nöbetçi olduğu gün şeker yüklemesine karşı olan bir hamilenin 38. Haftada anne karnında bebeğimin öldüğünü ve yaptırmadığı için çok pişman olduğunu söyledi. Ben öyle bir riske girmem yaptıracağız şeker yüklemesini dedi. Ben şekerim olduğunu bilmeme rağmen yaptırdım. Çok ama çok tahlilleri. Allah herkese akıl fikir versin.
acakir Gebelik sekeri bebek icin tehlikeli eger cikarsa muhakkak diyet yapilmasi beslenmeye dikat edilmesi gerekiyor. Yaptirilmasi gerekiyor diye dusunuyorum. Ben de gebelik sekeri cikmadi ancak sinirdaydi yine de dokyorum diyet verdi diyetle normale dondurduk.
Melisamuhammed_2007 acakir en iyisi yaptırayım aklımda kalmasin sonra pişman olmaktansa en iyisi yaptırmak sanırım