Slnaycn Beeennnn 6 haftam var az kaldı ama bazen çok daralıyorum. İstediğimi yiyip içemiyorumm:( yüz üstü yatamıyoruumm sık sık vcye gidiyorumm. Sürekli şeker takibi yapıyorummm ve en önemlisi çok kafama takıyorum stress oluyorum sağlığı yerinde mi ay oynamadı sorun mu var yok şöyle yok böylee 😅😅