Doktordan doktora hastaneden hastaneye değişiyor aslında bu durum. Ben tüp bebek gebesiyim özeldeki doktor normal yapalım dedi devletteki doktor tek olduğu için normalleri ebeler yaptırıyor ama sezeryan dersen randevulu yaparız dedi sezeryan olucam bende Kasım ortası gibi