33+3 tamamen aynı durumdayım randevum çarşamba kordon dolanması olamsın nst de sancı çıkmasın yeterli sanırım artık bunlar normal bir de 35+6 dan sonra doğsa da çok problem olmuyor araştırmalarım öyle gösteriyor 35 bile iyi olabiliyor küveze de girmiyor 37 öncesi prematüre sayılsa da riskler büyük ölçüde azalıyor 😇