Papatyaaammm00 Kızlar selam. 26 haftalık gebeyim bebek hareketleri sanki bi kaç gündür yavaşladı gibi. Birde kasıklarımda daha çok hissediyorum bazende göbek hizasında oluyor. Normal mi acaba bu haftalar da?
Bsrblr Papatyaaammm00 27 olduk canısı bugün gecen hafta aynı sorundan gttım rahım büyüdükçe gerılır dedı bıde bebek büyüdükçe hareket alanı kısıtlanır dedı korkman bsy yok dedı tatlı bsy ye on dk sonra sırt üstü yat Benım o zaman hareket edıyor ama o gün hıc etmemıstı korkuyla gittim bende ıyıyız şükür
Yagmurun2 Papatyaaammm00 doktorun bi videosunda izlemiştim hareketlerinde azalma olduğunu düşünüyorsanız kahve içip solunuza yatın diyordu etkisi olur mu bilmem tabi
aysecen_06 Papatyaaammm00 normal canım merak etme bundan sonra bazı zamanlar hareketli olur bazı zamanlar çok az hissedersin.
Papatyaaammm00 Yagmurun2 Kahveden midem bulandığı için içemiyorum 😂 Gün içinde hareket ediyor ama sanki azaldı ondan sordum.