SelinKrgzErd suan kaç haftalıksınız bilmiyorum ne üzerinden biraz zaman geçmesi lazm. Sanırım sizde önlem amaçlı oldunuz.. benmde öyle. Benm doktorum beni kısıtlamadı ama ben mümkün olduğunca yattım dinlendim tuvalete gittim suyumu ilaçlarımı aldım genelde dinlenerek geçirdim. Gidilmesi gereken yere arabayla gittim. Doktorum bu şekilde uygun gördü. Size nasıl uygun gördüyse o şekilde yapın. Yatın dinlenin dediyse yatın. İlk haftlar cok önemli dikişler tuttumu sonrası inanın dha rahat geçiyor. Bende 14.haftada oldum ilk başlar benm içinde cok zordu ayakta duramıyordum yürürken bile batıyordu. Yerimden kımıldamak istemiyorumdum. Şuan 25 haftayı geçtim daha rahat geçiyor gene uzanıyorum gidilmesi gereken yere gidiyorum kendimi çok kısıtlamıyorm