2boymoms Sancilarla gittim doktora doğum başlamış dedi ama nişanın suyum gelmedi normal mi başına gelen var mı
Brn_cnn 2boymoms benim de öyleydi. Sancım vardı açıklığım vardı ama suyum nişanım gelmemişti. Açıklığım 6cm olunca ebe kendi açtı suyumu
Elfve 2boymoms Allah yardımcınız olsun suni verirler büyük ihtimal sonra suyunuzu patlatırlar Allah yardım etsin
adatuna 2boymoms genelde doktorlar 5 dakikada bire inince gelin diyorlar hastanede mi ilerliyor sancılarını peki
anneckk Suyu en son patlatıyorlar canım, ben 12 saat sancı çektim son saat gibi suyumu patlatmıştı ..