Emelnurcakit Baharynsygt01 istiklal tıp merkezi nasıl bir yer acaba hijyen ve ilgi açısından bizde Haluk beye gitmeyi düşünüyoruz da
aslanmom19 Emelnurcakit orası biraz kalabalık oluyor ama kötü bir yer değil ayrıca ya altınkoza ya İstiklal i seçebilirsiniz iki yerde de görev yapıyor
aslanmom19 Emelnurcakit evet cok ilgili bir doktor benım ilk oğlum 9 ay takipli ve doğumumu gerçekleştirdi.