Srp53 şimdi şöyle belki de erken yumurtladınız doğal olarak erken çatladı onu bilemeyiz. Bunun en kesin yöntemi regl bitince başlamanız belki de 12. Gün pik yaptı yani iki çizgi de koyuydu yumurtlama günüydü 13te çatladı. Bu testte ikinci çizgi her zaman silik olarak çıkacak hiç yok olmayacak çünkü o hormon hep bizimle. Diyelim bugün 11. Günün yumurtladın çizgin kop koyu çıkacak. Belki yarın da koyu çıkacak bir tık az da olabilir eşit de olabilir, hala çok koyuysa henüz çatlamadı demektir. Ertesi gün çizgi silikleşecek her gün çıkan silik çizgiler gibi olmaya başlayacak bu da çatladı demektir. Yani önce koyuluk görüp sonra silikleşme görmen lazım. Normal zamanda silik çizgi hep göreceksin.