Ada1208 bebeğimin çok alttan tutunduğunu söyledi ve yatak istirahati önerdiler , bu şekilde ilerleyen gebelikte anne adayları var mı ? Neler yaşadınız süreçle ilgili
Ozlem-200 Benimde en sonki gittiğim kontrolümde doktorum bebeğin aşağıda olduğunu ama rahîm ağzının kapalı olduğu için sorun olmayacağını söyledi 15+6 yız bugün sürekli idrara çıkmak dışında pek bir belirtim yok ilerleyen zamanlarda nasıl olur bilmiyorum