39+3 günlük hamileyim ama nedense ne açılma var nede başka bir şey sadece karnım sertleşiyor sonra akşamları yatarken bel ağrısı ve kalça agrilari çekiyorum arada bir bacak krampları nasıl doğurucam onuda bilmiyorum bu arada cinsiyeti kız nolur bilen biri bana yazabilir mi?