Daha erken aslında diyodum ama annem ısrar edince 33. Haftada hazırladık. 34. Haftada bi anda erken doğum riskiyle hastaneye yatış yaptım ve iyiki hazırlamışım dedim. Şuan sadece yatmam gerekiyor eğer hazırlamamış olsaydım çevremden yardım isteyerek hazırlamam gerekicekti. Çok geçe bırakmamak gerekiyormuş 30. Haftadan sonra hazırlamaya başlanabilir ☺