Ball1sf bende yaptırmayı düşünmüyordum ama çevremden 1 kişi gebelik şekeri çıktığı için ve ani olarak sezeryana alındığı için yaptırmaya karar verdim yani bebeğe zarar deme sakın asıl yaptırmadan zarar ve sanada zarar gebelik şekeri hamilelikte oluşursa doğumdan sonrada kalıcı olabiliyormuş haftan geçmeden yaptırmanı tavsiye ederim. Buradaki arkadaşlar, internet ve doktorumun söylediğine göre 2 3 dilim baklavaya eş değer bildiğin lohusa şerbeti içiyorsun yani çok kötü birşey değil yaptırmanızı öneririm ben