Aishvet7 Kızlar selam 22+4 haftalik hamileyim dün tetenoz aşısı yaptırdım çok ağrım yoktu ama gece kolumu kaldıracak dermanım yoktu çok ağrıyordu ve bugünde aynı kullanamıyorum kolumu çok agri ve acı veriyor ve sırt ağrılarım var aynı durumu yaşayan var mı?
mombarbie_ Aishvet7 3 gün içerisinde geciyor zorlanabilirsiniz kaldırırken üzerine yatamazsınız gebelik öncesi yaptirmistim biraz zor oluyor
Elif-al Aishvet7 Sizin yine iyiymiş.Ben 38.39 Ateşle acile zor yetiştim.2 gün ateş oldu hep serum takıldı.2 Dozu vurulma dedi doktorum vurulmadim
Zelihaa23 Ben yasadim kolum kirik gibi geliyordu bana halsizlik mide bulantisi usume ates hepsi vardi ama 3 gune gecti