Bir videoda görmüştüm, sessiz biryerde karnınızı okşayarak bebeğinizle konuşun, normal doğum için dönmesi gerektiğini söyleyin karnınızı okşayın, meryem suresi dinleyin işe yaradığını söylemişti hanımefendi, karnının birden kalkıp indiğini görmüş. Ultrasona gitmiş ve bebek dönmüş demişler. Umarım sizde de işe yarar