Kızlar tahlillerimi devlette yaptırıyorum aylık takip için özele gidiyorum, özeldeki doktoruma söylemiştim ama devlet hastanesinde yaptırsam olur mu diye kabul etmişti. Bugün ne sonuçlarımı kontrol etti ne de ilgilendi hormonlardan ben mi öyle hisettim bilmiyorum bebişin de sırtı dönüktü göremedik çok verimli geçmedi muayene benim için açıkçası. 10 günlük kontrol süremde bi kere daha gitsem mi sizce