selocan7 hanımlar 13 haftalıkken doktorum %60 erkek ancak kesin sonuç bir ay sonra dedi 17. haftamda kontrole gidicem, o zaman kesin sonucu öğrenip artık alışverişe başlarım diyordum ama forumda gördüm 5 aya kadar yanlış cinsiyet söylenenlee olmuş tecrübelerinizi paylaşır mısınız? ♥️♥️♥️♥️♥️
AsliDila selocan7 eger erkekse soyleyebiliyorlar ama benim 16. Haftada netlesti kiz oldugu kiz olunca daha celiskili konusuyor doktorlar
Busramnida 20 Oldum daha kesinleşmedi mesela benim önce kız denilip sonra erkek denildi Detaylı ultrasonu bekliyorum bakalım. Hem daha çok erken bir şeyler almana 25 den sonra başlaman ideal olur canım