Kizlar şu an 35+4 oldum dün tahlilde alt değeri 538 çıktı doktor çok yüksek dedi ozelde safra asitleri testi yaptır dedi hastanede yapılmıyomus özelde yaptırcam oda. 1 haftaya anca çıkıyormuş. Çıkana kadar parol dahil vitamin magnezyum hiç bir ilaç içme o sonucuna göre ya tedavi baslicaz ya sezeryan yapcaz hemen dedi. Başına gelen var mı sizler nasil geçirdiniz süreci acaba