Esm27 mavi_anne23 yaa ben de temmuz da 8 haftalık düşük yaptım. Düşükten iki hafta sonra regl oldum. Ondan beri deniyorum inşallah bu ay tutsun.
_Abdullayeva5_ Veybil çok erken daha bu kadar çabuk hamilə kalmak zararli ən az 6 ay olmamalı rahmin kendini toparlamasi için