Son 3-4 gündür sol üst bacağımın dış kismindan aşağı doğru bir ağrı var. Yürüyüş yapamya başladım ilk gün kas ağrısı geçer dedim ama tüm kas ağrılarım gecti sol bacağımdakk ağrı geçmedi şuan üstüne basıp yuruyemiyorum o derece oldum artık üstüne basınca canımdan can gidiyor resmen bugün hiç kalkamadım var mı böyle bir şey yaşayan acaba ? Doktora gitsem ne yapabilir onuda bilmiyorum. Sol taraf olunca damar tıkanıklığı, bel fıtığı v.s bir sürü şey yaziyor internettede koektum iyice 😭