Nuraysen Kızlar merhaba, 33. Haftalık olup bebeği minyon denilen varmı? Veya minyon doğup sonrasında daha güçlü kuvvetli olan? Gelişimi doğduktan sonra daha güzelleşen varmı kızlar? Noluur cevap
aysenur30a Nuraysen üzülmeyin herkesin yapısı farklı olur dünyada bir sürü minyon insan veya kemikleri iri yarı olan kişiler var🤷🏼♀️ sağlıklı olsun yeterki minyon olsun dert değil. Siz yada eşiniz veya ailede varsa minyon genler çekebiliyor
bebikveben Nuraysen tabii ki var. Kuzenimin bebeği 1600 doğdu. Şu an 4.5 aylık ve maşallah tosun gibi😂 önemli olan sağlıklı olması. Kiloyu dert etmeyin. Akciğer gelişimi için evet belli bir kilonun üstünde olması önemli fakat küvöze alınınca o kadar çabuk toparlıyorlar ki hiç üzülmeyin. Yeğenime de öyle oldu 1 ay küvözde kaldı ciğerlerinin gelişimi için. Şimdi sağlıklı ve tombik bir bey oldu🥲
Minik-anne06 Nuraysen kendimden örnek vereyim 7 ay 750 gr minyon doğan ben 2.5 ay küvezde kalmisim simdi 9 aylık hamileyim 3050 kg olan oğlum minik bebekler hayata daha çok dirençli oluyor benim bebeğe de minyon dendi bakalim ama babasi da 9 aylık ama oda minyon bakalim ne olucak🤭
ilaydacar1 bebikveben benim 33+4 üz gittigmde bügğn 2.100 gr demişti minyon bebiş dedi anlamadım valla eşim çok minyon tipli ama