Bugün kontrole gittim randevu bulamadığımız için başka doktora gitmek zorunda kaldım ama o kadar kötü oldum ki doktor ne bebeğin kilosunu söyledi ne boyunu sorduğumda ise bebeğin kilosu beklediğimiz gibi dedi ne kadar peki dedim yine söylemedi kaşıntılarım oluyor geceleri dedim hiç umursamadı ultrason kağıdı bile vermedi ultrason yaparken bebeği izletmedi hiç memnun kalmadım o doktordan başka doktor öneriniz var mı acaba kızlar