Bende ikiz hamileyim. Detaylı ultrasonları yaptırdım ama ikilidir üçlüdür o testleri falan hiç yapmadım. Bende bir sorun çıkmadı şükür inşallah senin de öyle olur canım. O testler down sendromu testi. Ben bişe çıksa bile aldırmayacaktım ne gerek var dedim yapmadım