Burcu35 joker35 ben yaşadım canım en kısa sürede hastaneye git. Kahverengi akıntım gelmişti kese yakınında 3-4 kanamam vardı progestana başlamıştık
omerhalis joker35 ben 15 gunu geciktir yasiyorum ve duzelmiyo proluton igne progesta n ilac kullaniyorum 12+7 gunlugum dinlenme ve yatarak grciriyorum ins bise olmaz bebeklerimize hepimizin canim Allah korusun bizii
Svetla Bende yaşadım bir ay boyunca devam etti ilaçda kullandım kanamam da oldu şimdi iyiz şükür 37+4 üzolumsuz düşünme pozitif ol 🙏