Nur5516 Kızlar merhaba Gebeliğim bu 18 haftalık Şekerim fazlasıyla yüksek çıkıyor dikkat etmeme rağmen ilk hamilelikte de doktorum direk diyetisyene yönlendirdi düzene girmesi için eğer düzelmezse insülin başlarız dedi neyse ki düzeldi dokuz ay hep dikkat ettim Bu gebelikte de aynı sıkıntı var Açlık 100-110 tokluk 160-170 çıkıyor Cihazın uçlarını yeni aldık ondan kaynaklı olabilir mi dedik aile hekimine gittim baktırmak için hemşire dedi hiçbir cihaz 100/100 sonuç vermez en garanti kan dedi pazartesi gel kandan bakalım açlık tokluk dedi Dikkat ettiğim halde bukadr yüksek çıkması normal mi? çok moralim bozuluyor acaba uçlarda mı sıkıntı var diyorum 😔 Ne yiyeceğimi de şaşırdım Şuan açım mesela kahvaltıdan beri korkuyorum birsey yemeye.
aysenur30a Nur5516 canım genel olarak herşeyde şeker var. Ekmekte pilavda makarnada meyvede 🤷🏼♀️ ille yemen gerek ama daha az olanlara bak, sebze ağırlıklı ye yada et tavuk ağırlıklı. Kendini aç bırakma açlıklara şeker yükselir :( Birde bol su iç
Brn_cnn Nur5516 eğer dikkat ettiğiniz halde gerçekten yüksekse değerleriniz beklemeden dahiliyeye gidin insülin iğne baslansin anca öyle kontrol altında tutabilirsiniz. Ben öyle yapıyorum hem diyet uyguluyorum hem iğne anca öyle normal seviyelerde tutuyorum
Nur5516 aysenur30a ilk gebelikte de çok dikkat ettim dokuz ay diyetisyen yardımı aldım gayet güzeldi bunda gitmedim ama kendim evde ölçüm yapıyorum hep yüksek çıkıyor uçlara bağladım ama onlarda doğru sonuç vermezmiş Çok dikkat gerekiyor gerçekten bende öyle yapmaya çalışacağım inşallah Teşekkür ederim
aysenur30a Nur5516 ilk gebelikte gittiğiniz diyetisyenin verdiklerini az çok hatırlarsınız aynısını uygulamayı deneyin :) birde stres yapmayın streste şekeri çıkartır
Nur5516 aysenur30a evet az çok hatırlıyorum aklımda çoğu Şeker böyle olunca moralim bozuluyor Çok teşekkür ederim toparlayacağım inşallah
Nur5516 Kızlar birde Tarçınlı su şekeri düzenlediği için Hamilelikte kullanabilir miyim acaba bilgisi olan var mı
Nur5516 Brn_cnn aralarda kaçamaklar yapıyorum ama çok küçük şeyler yani ona rağmen 160-170leri görüyorum Siz Şuan beyaz ekmek pirinç makarna vs tüketiyor musun az da olsa
Brn_cnn Nur5516 hayır sıfır. Tam buğday ekmek yiyorum tam buğday makarna yiyorum pirinç beyaz ekmek vs sekerimi ogrendigim andan beri tuketmiyorum
Nur5516 Brn_cnn anladım Ben beyaz ekmek tüketiyorum ama bundan sonra tamamen kesicem Ekmek olarak da kepek tam buğday tüketeceğim Diğer hamilelikte kendim yapıyordum ekmeği bile İnşallah bende düzene koyarım :(