[silindi] Bn oturup ağlıyordum her ay sonra gerçekten psikolojim kaldırmaz oldu soyutladım herşeyden herkesten kendimi ama tüp bebekte olmayınca baya kötüydüm doktorum her zaman Neslihan senin normal olur kasma kendini diyordu
Şimdi de gebeliğimi söyleyemiyorum kimseye korkuyorum duymasın kimse diyorum
İnançlı mısın bilmiyorum ama bol bol dua et dua iste hiç tanımadığın insanlardan ben İstanbul da oturuyordum normalde istanbuldayken Eyüp sultan Aziz Mahmut çok gittim perşembe cuma günleri orda kuran okuyan kadınlardan çok dua istedim lütfen dua eder misin bana diye