Ardakaşlar 17+6 hamileyim. Birkaç gündür aniden bir ter basması ardından bir baygınlık hissi geliyor yatsam bile geçmiyor. Kendimi çok kötü hissediyorum bulantı da oluyor hatta. Tansiyonum hep normal çıkıyor. Neden oluyor olabilir ? Yaşayan var mı normal mi ?