Kızlar 2 haftadır kilo alımı azaldı bebeğimin. Her hafta kontrole gidiyorum artık doğum yaklaştığı için. 36+1deyim. Şuan 2850 kilosu. Doktor normal iyi dedi. Ama 1 haftada sadece 150 Gr aldı. Neden yavaşlıyor kilo alimi bilgisi olan ya da başına gelen var mı? Ne yapmalı?