aysenur30a Kuzeyozum ben önü düğmeli pijama aldım yanıma 2 tane biri siyah beyaz çizgili, diğeri lacivert. 1 tane de fotoğraf çekilmek için beyaz alt üst takım ve sabahlık koydum . Önü düğmeli şeyler sanırım en rahat olanları
minik-02 Kuzeyozum bende düğmeli ya da yarıya kadar fermuarlı pijama takımı aldım benim doğumlar hep kışa yakın olduğu için alsam da giydirmez annem pijama rahat oluyor
EbruBoluKaya 2 adet önü düğmeli pijama takımı aldım biri uzun kol biri kısa kol. Gebe pijaması değil lcw den normal pijama ama xl aldım ikisinide