Deletedmom_85 Sanki Göbek deliğim dahil aşağısı büyüyor yukarı çıkmıyor bu gobüs. kıyafetle falanda belli olmuyor yukariya doğru buyumediigi icin. Yukarı çıkar mı acaba yapısal bir şey mi göbek dediğimin üstünden itibaren dümdüz ay anlatabildim mi bilmiyorum ya
Miracleee Deletedmom_85 17+2 ile benimde yok karnım. Kıyafetle hiç belli olmuyor zaten. Söylemesem kimse anlamıyor hamile olduğumu. Belki daha erkendir çıkması için
Hilal_blc Deletedmom_85 30dan sonra yukariya çıkıyor göbek deligin dışarıya çıkıyor 🤣 keşke benim hep altta kalsaydı mideme baskı cok yapıyor
mombarbie_ Deletedmom_85 kız bebişler aşağıda oluyor dediler ama doktor herhangi Bi sakınca görmedi bende de durumlar aynı 😅 19+4 🩰
Deletedmom_85 Minigiim-vebenn52 benimde kız aslında ama vucudumuun yapısıyla mi alakalı acaba ya. 20+1 deyim canim sen?
Minigiim-vebenn52 Deletedmom_85 benimde 20 den sonra yukarı yayılma başladı alttaydı bide bebeğin yerleşim yeriyle ilgili karnın şekli ben suan 24 teyim
Deletedmom_85 Miracleee ya evde pijamayla falan baya belli oluyor ama disar kıyafetiyle olmuyor. Karnım yok değil var ama işte yukarı doğru büyümedigi için tam hamile göbeği gibi durmuyor 😂
Aysnrclk Miracleee ben daha 15+ 3 tekim ama elbise giydiğimde göbeğim çıkmış duruyor belli Oluyor yapısal galiba
Deletedmom_85 Hilal_blc ay me bileyim top gibi gobusler çok hoşuma gidiyor özellikle kız bebek olunca öyle oluyo4mus zaten. Benimde kız ama demek ilerleyen haftalarda mi çıkacak ne olacak anlamadım 😂 ay yukarı çıksa dert çıkmasa dert diyorsun yani haha
Miracleee Deletedmom_85 iste benimde öyle. Evde taytla filan belli biraz. Ama dışarı çıktığım zaman yok 😅 nereye kayboluyor anlamadım ki. Benim biraz yukarıda gibi ama. Göbeğimi orası belli yani taytla iyice
Hilal_blc Deletedmom_85 valla benim bildigim top gibi karinlar erkeklerde oluyo 🤣🤣 kizlarda yukari cikip kaburgalara kadar yayılıyorlar kizlar herhalde rahatina düşkün yada benim kizim 41cm boyuyla bütün karnimi kullaniyor hahshsjs
tugcesakzci Deletedmom_85 kız bebekte karın daha yaygın oluyor erkekte daha sivri top gibi oluyor, 22+3 hala karnım çok az ayva göbeğim var resmen hiç belli olmuyor hamileliğim 😂😂
Deletedmom_85 Miracleee belki de dar kıyafetlerle belli oluyordur ya benim dis.kiyafetim gomleklerim falan da biraz salaş o yüzden hiç belli olmuyo herhalde 😂
Deletedmom_85 Hilal_blc yok yok bak fotoğraflara anlarsın ne demek istediğimi benim bahsettigim yayılan yaygin top hahhahaha😂
Miracleee Deletedmom_85 bende öyle salaş giyiyorum muhtemelen ondan. Ama ben zaten minik bir gobus istiyorum ☺️ boyum da kisa zaten goguslerim kocaman oldu ağzıma girecek gibi. Birde karnım kocaman olsa napicam. Yuvarlanarak gezerim ortalıkta 😁😁
Deletedmom_85 mombarbie_ alla allaa bak yukarida fotoğraf paylaştım benim bildiğimde kız gobegi öyle oluyor aşağıda olmuyor. Aman sağlıklı olsunlarda😂 ama yukarı çıkar mı merak ediyorum yani
Deletedmom_85 tugcesakzci yok bak aşağıda fotoğraf attım öyle bir toptab bahsediyorum hahahw😂 benimde aman aman belli değil yani şöyle önceden zayıftır zaten dumduzdu karnim şimdi ayva göbeği gibi biraz daha büyük şekilde çıktı ama dışarıdan anlaşılacak kadar değil 😂 özellikle dış kiyaferler evde pijama ile falan belli de. Amaan merak işte ya yayılır mi bilmiyorum belkide vucut yapısıyla alakalıdır
minikmucizeemaak Deletedmom_85 Benim top kızdaki görsel gibi top ama bebiş erkek 😂 Bence yapısal bişe
Elifyagmur Deletedmom_85 benimde kız şuan 28haftalık olduk tam fotoğraftaki gibi oldu göbeğim ama yukarı çıkalı cok olmadı yani
Deletedmom_85 Miracleee hahahahha ay sesli güldüm 😂 benim boyum uzun kaldıririm o gobusu gibi geliyor ama bakalım 😂
tugcesakzci Deletedmom_85 aynen canım tabii vücut yapısı da etkilidir. Bizi D e dertlere bak çıksa çıktı diye dertleniriz çıkmıyo niye çıkmıyo diyoruz 😂😂😂
Deletedmom_85 Minigiim-vebenn52 benimkinin Bi yerleşim yeri yok.ki sürekli tavaf halinde 😂 neyse du3 bakalım az daha bekleyelim ne olacak. Zaten 6.ayda baya belli oluyor karın ya