Zeehraaaa Kızlar bu durumu yasayan varmı 25 mg lik hap kullanıyordum bugün gittim 50 mg ye çıkardı. Sizler normale dönmesi için ne yiyip ne içiyorsunuz öneriniz var mı
bebegimhayalim Zeehraaaa bende aynı canım gebeliği ilk öğrendim doktor o zaman 25 mg başladı yaklaşık 1 1 buçuk aydır da 50 mg kullanıyorum her kontrol de bakıp ona göre ilacımı ayarlıyor extra birsey yapmıyorum ben şuan 2.19 degerim. 2 buçuktan aşağıda olması gerekiyormus
Asel1602 Zeehraaaa benim de hamilelikte çıktı tiroit 25 mg lık kullanıyorum hamileliğin başından beri her ay kontole gidiyorum ilaçları da düzenli kullandığın takdirde dengeli gidiyo bı sorun olmaz inşallah ilaçları aksatmamak önemli
Zeehraaaa Belginylmz ay inşallah bende 50 ye bugün geçtim yarından itibaren ilacı alip kullanacağım extra bişey yiyip içiyor musun düzelmesi için cnm
bebegimhayalim Zeehraaaa korkma bende 25 mg kullanırken 4.49 olmuştu sonra 50 başladık şimdi 2.19 hergun aksatma iç düşüyor hemen
Zeehraaaa bebegimhayalim yarından itibaren başlıyorum 50 ye hastanede ac karnına kan verince biraz sarsti meyve suyu bisküvi yedim içtim mecburen yarın ac karnına başlıcam
bebegimhayalim Zeehraaaa aynen canım ihmal etme korkma yani benimde öyleydi şimdi normale döndü 50 ile devam
Asyabby Kızlar bende bugün öğrendim triod yüksek çıkmış hangi ilacı kaç dozluk verdi geçti mi kullandınız mı acil içimi rahatlatın lütfen ilaç verdi bana ama sanırım aç karınla dopru mu