Hamra123 Kartal Lütfü kırdar şehir hastanesinde doğum yapan var mı? Memnun kaldınız mı? Devlet hastanesinde doğum yapıp memnun kalan kalmayan?
Yaprakdokumuseverr Hamra123 arkadaşım 2 sezaryenini orda oldu ilki güzeldi ama 2.sini doğum arası az olduğu için sanırım farklı yerden kesmişler. Benimde 2.olduğu için çok endişem var.
KubraAydin Yaprakdokumuseverr ama neden ki 😒 aynı yerden kesmeleri gerekiyor iki kesi çok saçma ilk kez duydum
Yaprakdokumuseverr KubraAydin bence de saçma ama 5 aylık bebeği varken hamile kalmıştı ona yordum yani mantıklı bi açıklama bulamadım bende