kızlar merhaba 25+3 Haftalık hamileyim üç gündür bebeğin hareketlerini çok çok az hissediyorum bazen hiç hissetmiyorum normalde dışarıdan belli olurdu ama o kadar hafif hareketleri var ki sadece ben hissedebiliyorum o da çok nadir bu haftalarda böyle olması normal mi bilemedim yaşayan varsa bilgisi olan varsa cevap verirse çok sevinirim