Merhaba 26.haftadayim. Dün gece bebeğim resmen karnımda futbol maçı oynadı tekmeler falan.neyse sabah çok açık pembe leke vardi . Korkulacak bisey var mıdır? Doktor Ağrım var mı yok mu onu sordu . yat dinlen dedi. Devam ederse gel dedi. Zaten yarın şeker yüklemesi için gideceğim. Basina gelen var mi